Oddelek podaljšanega bivanja

PB I in PB II

Tamara Franetič Bizjak

Alma Volk

Špela Puntar

ponedeljek, 10.30–11.15

 

torek, 12.10–12.55

RAZPOREDITEV UR V PODALJŠANEM BIVANJU

11.15–12.00 PRIPRAVA NA KOSILO IN KOSILO
12.00–13.30 SPROSTITVENA DEJAVNOST
13.30–14.00 POPOLDANSKA MALICA
14.00–14.50 SAMOSTOJNO UČENJE
14.50–16.15 USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA
16.15–16.30 NEUSMERJEN PROSTI ČAS

KOSILO je dejavnost, v okviru katere potekata priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in prehrana učencev v organizaciji šole.

SPROSTITVENA DEJAVNOST je namenjena počitku, sprostitvi in obnavljanju psihofizičnih moči učencev. Časovno se ujema z biološko manjšo aktivnostjo oz. sposobnostjo učencev in je organizirana neposredno po kosilu. Cilje dosegamo z naslednjimi aktivnostmi: igrami (športnimi, družabnimi, razvedrilnimi, socialnimi, rajalnimi, opazovalnimi, interakcijskimi), likovnim ustvarjanjem, poslušanjem glasbe, plesom, ogledom filmov, branjem, pogovorom, učnim sprehodom.

SAMOSTOJNO UČENJE je dejavnost, v okviru katere poteka usmerjanje in navajanje učencev na samostojno opravljanje različnih učnih aktivnosti. V tem času nekateri učenci napišejo domače naloge. Delo je tudi diferencirano in individualizirano, učenci rešujejo dodatne naloge oz. naloge za razvijanje primanjkljajev.

USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA obsega skupek dejavnosti, pri katerih učenci razvijajo ustvarjalnost predvsem na kulturnem in umetniškem področju.

NEUSMERJENO PREŽIVLJANJE ČASA poteka v zadnji uri podaljšanega bivanja. Učenci se igrajo z igračami in se ukvarjajo z drugimi prostočasnimi dejavnostmi po lastni izbiri.

USTVARJALNE IGRE

Če igro nenehno določamo in usmerjamo odrasli, na otroke deluje negativno, ker zaviramo njihovo ustvarjalno domišljijo, lastno iniciativnost ter samostojnost. Taka igra ne sprošča otrokove osebnosti in njenih sil, ne daje mu poleta in zadovoljstva ter zato nima blagodejnega učinka.  Prav zato v podaljšanem bivanju veliko časa namenimo izključno igranju po lastnem izboru otrok.

Učiteljice podaljšanega bivanja smo izbrale nekaj iger in pripravile opise zanje, tako da se učenci lahko tudi samostojno igrajo. V kolikor se z otrokom želite igrati tudi vi, si lahko pomagate z  opisi teh iger .

(Skupno 1.250 obiskov, današnjih obiskov 1)