Ljudje se v življenju največ naučimo z izkušnjami. Določene razlage, interpretacije in teorije lahko sprejmemo kot pravilne, vendar vanje verjamemo šele, ko mišljenje potrdimo z izkušnjo. Zato smo v 4. in 5. r.  v Senožečah svoje teoretično znanje, ki smo ga pridobivali pri pouku naravoslovja v tem mesecu, povezali s praktičnim delom. Četrtošolci so iz lesa izdelali svojo škatlico, petošolci pa so izkustvenemu učenju namenili kar cel dopoldan. Izpod njihovih spretnih rok so nastali zmaj, balon in vetromer. Prvi so razmišljali o postopkih obdelave lesa, možgani drugih pa so razglabljali o tem, zakaj piha veter in kako ga lahko izkoriščamo. Konec dne smo si bili vsi enotni, da je znanje, ki ga pridobimo telesno in miselno trajnejše, zato bomo tako učenje kaj kmalu ponovili. Še sreča, da imamo naravoslovne škatle, ki so nam jih starši nabavili.

Nataša Adam

 

(Skupno 139 obiskov, današnjih obiskov 1)